Χώρα Μεσσηνίας - Chora Messinias

.

Το ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, παρουσιάζει το ντοκυμανταίρ του ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΕΚΑΚΗ "Η ΧΩΡΑ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ η ΧΩΡΑ του ΝΕΣΤΟΡΟΣ" Συμμετέχουν οι: ΤΑΣΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Καθηγητής Παραδοσιακών Χορών ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Δρ Χημικός Μηχανικός-Καθηγητής Συντήρησης Μνημείων Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Πρόεδρος Λαογραφικού Ομίλου Μεσσηνίας ΚΑΜΕΡΑ - ΗΧΟΣ - ΜΟΝΤΑΖ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΛΑΚΗΣ ΦΩΤΟ: Γ. ΛΕΚΑΚΗΣ, Β. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΥΚΟ, ΜΟΥΣΑΙΟΣ. ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Κανονάκι - ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΑΠΑΗΛΙΑ Κλαρίνο - ΚΩΝ. ΚΟΠΑΝΙΤΣΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗ: BG & DG ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ c+p 2018

ΠΑΛΑΤΙ ΝΕΣΤΟΡΟΣ - NESTOR PALACE

3D αναπαράσταση του μυκηναϊκού ανακτόρου στον Άνω Εγκλιανό Πυλίας, γνωστό ως Ανάκτορο του Νέστορα. Περίπου 1300-1200 π.Χ

.

Doodle 4 Google 2013 - «Η Ελλάδα μου» και ο νικητής!

AddThis Social Bookmark Button

Doodle 4 Google 2013 - «Η Ελλάδα μου» και ο νικητής!

Ένα Doodle από την Google γεμάτο με Ελλάδα: Ήλιος, θάλασσα, μία ταπεινή βαρκούλα με μία μεγάλη ελληνική σημαία και έναν όμορφο ήλιο μέσα στο ζεστό μπλε της θάλασσας!
Εικόνα της Ελλάδας ζωγραφισμένη από τον μαθητή του 2ου δημοτικού σχολείου από το Λιτόχωρο, ζωγραφισμένη από τον μαθητή Αστέριο Ρέυνικ.

«Η Ελλάδα μου, ήλιος και θάλασσα» είναι ο τίτλος αυτού του πολύ αισιόδοξου για την απλότητα και την καθαρότητα doodle για την χώρα μας μέσα από την ματιά ενός μαθητή.

Ο διαγωνισμός Doodle 4 Google ήταν ανοιχτός για όλους τους μαθητές από 6 έως 18 ετών. Σκοπός του ήταν να ενθαρρύνει τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν δημιουργικότητα και φαντασία για να σχεδιάσουν το λογότυπο της Google.

«Η Ελλάδα μου». Εμπνευσμένα από το γαλανό του ουρανού και της θάλασσας, το λευκό των νησιών, τη μυθολογία και τη μακραίωνη ιστορία της πατρίδας μας, χιλιάδες ελληνόπουλα, ηλικίας από 6 έως 18 ετών, έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό «Doodle 4 Google» που διοργανώνει η διάσημη εταιρεία. Οι μαθητές δημιούργησαν υπέροχες ζωγραφιές ευελπιστώντας να είναι το δικό τους το καλύτερο doodle που σήμερα Τρίτη 14 Μαϊου μπήκε στην πρώτη σελίδα της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης στον πλανήτη.

Ο Παρθενώνας, ο Ομηρος, το μπουζούκι, το λιομάζωμα, τα γραφικά νησιά, ο καθαρός ουρανός, η κρυστάλλινη θάλασσα, ακόμα και ο... φραπέ, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τα 8.200 παιδιά που φοιτούν στα 2.234 σχολεία που υπάρχουν σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας.

Συγκεντρώθηκαν 8.200 ζωγραφιές μαθητών από 2.234 σχολεία της χώρας, οι οποίες χωρίστηκαν ανά ηλικιακές ομάδες προκειμένου να αξιολογηθούν. Κατόπιν ομάδα κριτών που αποτελείται από ηθοποιούς (ανάμεσά τους, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος και η Μαρία Καβογιάννη), εικονογράφους, συγγραφείς και διευθυντές μουσείων ανέδειξε τους εξήντα επιλαχόντες, δεκαπέντε από κάθε ηλικιακή ομάδα.

H Google ανάρτησε αυτές τις εξήντα ζωγραφιές στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.google.gr/doodle4google/vote.html και κάλεσε όλους να ψηφίσουν online τα αγαπημένα τους doodles.

Η ψηφοφορία έγινε από τις 15 Απριλίου έως τις 7 Μαΐου του 2013 και κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας είχε δικαίωμα να ψηφίσει ένα doodle από κάθε κατηγορία / ηλικιακή ομάδα.

Ο νικητής του διαγωνισμού έχει επιλεχθή από τους υπευθύνους της Google και το όνομά του ανακοινώθηκε ατά την τελετή απονομής των βραβείων, τη Δευτέρα 13 Μαΐου. Το doodle που κέρδισε εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της Google σήμερα 14 Μαΐου του 2013.

Το αγόρι που κέρδιασε  τον διαγωνισμό θα αποκτήσει ως δώρο ένα Chromebook, ένα Wacom tablet για digital art/drawing, ένα T-shirt με το doodle που σχεδίασε,.

Σημειώνεται ότι και οι υπόλοιποι τρεις φιναλίστ και τα σχολεία τους θα κερδίσουν πολλά δώρα. Είναι η πρώτη φορά που η Google φέρνει τον διαγωνισμό «Doodle 4 Google» στη χώρα μας και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.

Επιλογή με κριτήριο τη φαντασία

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: «Το κριτήριο με το οποίο κάναμε την επιλογή των εξήντα μαθητών ήταν η φαντασία τους, ανάλογα με την κατηγορία. Στις μικρότερες ηλικίες δεν ήταν τόσο η αρτιότητα όσο η φαντασία των μαθητών -ειδικά του δημοτικού- σε σχέση με το θέμα Ελλάδα και ήταν πολλά τα οποία μας εξέπληξαν. Από κει και πέρα, όσο μεγάλωνε η ηλικία των παιδιών τόσο μεγάλωναν και οι απαιτήσεις μας. Παρ' όλα αυτά μεγαλύτερο ρόλο έπαιξε η εξυπνάδα, η ευστροφία και η φαντασία των παιδιών, ανεξαρτήτως ηλικίας, σε σχέση με το θέμα. Κυρίως μας κέντρισαν το ενδιαφέρον παιδιά που ξέφευγαν από τα τετριμμένα, από το να ζωγραφίσουν δηλαδή τη σημαία -δηλαδή κάποια φολκλόρ στοιχεία- και δεν μιλάω μόνο για τη σημαίας μας, αλλά για το τσαρούχι κ.ά.».